WELCOME.

Friday, April 1, 2011

SUKA DUKA KEKAWAN DI RUMAH WAN KAMA


Wrrooommmm... cam ni la geng Anuar Manan kejar aku dr belakang....

Dekat jer jarak aku ngan Anuar Manan masa tu.... lebih kurang macam ni jer jarak aku ngan dia..

Mana lak... aku la yg kayuh depan Anuar Manan tu... 

Haa... korang tak percaye ye... tengok gambo ni... aku sampai ngan Anuar Manan serentak...

Ha ha la.... betui la.... cam ner lak ko tak dapat top 10 ha.... no 500++ lak tu...

Tu la... nasib baik kawe jatuh awal... pas tu langgar dek keto lak tu... klo tak.. Anuar tu belake kawe jer...

Citt... poraahhhh..... masa hang jatuh tu Anuar dah mmg kat depan dah...

Abad : Takziah bang... dengo citer abg langgor dek keta kayuh ari tu yer...

Wan Kama : Hu hu hu.... Kawe nak pingat keberanian.... Abad : Sabo bang.. sabo... nanti I usahakan..

Pak Din : Mana, mana, mana???... tu ke org yang langgor kamu tu Wan....

Wan : Masu tu kawe tengah cucuk angin ngan Anuar Manang... Abad & Sahak : Oooooo.....

Cgu Pisang : He he he... aku tak percaye ngan depe ni..... bohong memanjang....

Arman, Sahak & Mat Gt : Ker citer.. ke citer..... keme nak dengo ni...

Ironman : Betui tu.... ke citer, ke citer......... Abad : Menyerongen jerr....

Abad : Tu le Cikgu Pisang ngan Pak Din tak ikut.... rugi2.... banyak awek bg ayo ari tu... 

Wan Kama : Lamo pulok demo nii..... nak masuk waktu Maghrib doh ni....

Abad : Begini le.... kesimpulannya..... kalo Wan tak jatuh ari tu.. teman rasa sah le... dia no 1depan Anuar Manan....

Wan Kama : Loo.... tok abih lg demo ni...... kat luar ni pung sambung lg tu....
Wan Kama : Aaaarrrrhhhhhhhhhh....... sakitnya doktor........ mamaaa...... papaaa......... anjeee.........

Doktor : Fuuhhhh..... baru aman.... dah kasi ubat penenang.... semoga cepat sembuh....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts